Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2007

When a Child is Born


Το κλιπάκι προέρχεται από το justball.net

Έχουν περάσει πάρα πολλά χρόνια από τότε που πρωτοείδα αυτό το βιντεάκι τη δεκαετία του '80, αλλά δεν παύει να είναι το πιο αγαπημένο μου Χριστουγεννιάτικο τραγούδι, γιατί είναι ζεστό, γλυκό, συναισθηματικό και συγκινητικό όπως και το πνεύμα των ημερών!

Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που σήμερα ανακάλυψα ακριβώς αυτό που είχα δει τότε και ήθελα πολύ να το μοιραστώ μαζί σας!

Τις πιο εγκάρδιες ευχές μου για Χαρούμενα και Ευτυχισμένα Χριστούγεννα μαζί με όσους αγαπάτε και σας αγαπούν!!!! Να περάσετε όλοι πολύ όμορφα!

12 σχόλια:

fevis είπε...

Καλά Χριστούγεννα, γελαστά και ευτυχισμένα!!!

boutsoukas είπε...

@fevis

Γελαστά προπαντώς!!! Καλά να περάσεις και να μοιραστείς μαζί μας τις μέρες και τις νύχτες σου!

Maria Mikro Analogo είπε...

Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένα! :D

KitsosMitsos είπε...

Χρόνια πολλά και τις θερμές ευχές μου για τις γιορτές!
Με υγεία και ευτυχία, πάνω απ'όλα.
Την καλησπέρα μου.

Jirashimosu είπε...

το Christmas Spectacular ήταν για χρόνια (και μάλλον ακόμα είναι) ο αγαπημένος μου χριστουγεννιάτικος δίσκος.

Δε γίνεται να αγαπάς τα musical και να μην είσαι αιχμάλωτος αυτού του all star complilation!

Thanx που μου το θύμισες και Χρονια Πολλα!

Aντώνης είπε...

Χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη λοιπόν, κοινότυπα ουσιαστική Boutsouka!

boutsoukas είπε...

@μαρια
Χρόνια πολλά και σε σένα και καλώς ήρθες!

@kitsosmitsos
Χρόνια πολλά και καλά να περνάς εκεί που βρίσκεσαι!!

@jirashimosu
Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα και δημιουργικά! Καλώς ήρθες και χαίρομαι τόσο που βρήκα συναιχμαλώτους αυτού του τόσο υπέροχου version του τραγουδιού!!

@αντώνης
Χρόνια πολλά και σε σένα, πλημμυρισμένα από χαρά και δημιουργία!

If...ιγένεια είπε...

Χρόνια σου πολλά με υγεία, αγάπη και ότι επιθυμείς να το πάθεις.. :)

Provato είπε...

χρόνια πολλά αγαπησιάρικα, δημιουργικά και χαρούμενα! μπεεε :-)

geokalp είπε...

καλή χρονια!

Βλαμμενος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!

υγ: Απλος και ουσιαστικος οπως παντα...

boutsoukas είπε...

@ifigeneia, @provato, @geokalp, @βλαμμένος

Χρόνια πολλά σε όλους και ακολουθεί ποστ-έκπληξη, ελπίζω εντός ολίγου, αν συνεργαστεί το παλιατζουράκι PC μαζί μου!