Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007

Άρση συναγερμού- Αντίο ταγκαλάκια μου!


Τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες ετοιμάστηκαν εδώ και μέρες, το σπίτι στολίστηκε και τα ταγκαλάκια, αφού θύμωσαν πολύ μαζί μου, που τους έκανα ψυχολογικό πόλεμο, και μου έκαναν τη ζωή πολύ, πολύ δύσκολη για μερικές μέρες, τελικά εγκατέλειψαν την προσπάθεια!!



Μία εντελώς ανέλπιστη θετική εξέλιξη μας έδωσε ΕΞΙΤΗΡΙΟ κι έτσι από εχθές bye, bye ΑΧΕΠΑ !!!!
We hope not to see you again!

Καιρός για ξεκούραση και γιορτινή διάθεση λοιπόν!

Καλημέρα σε όλους σας!!!

2 σχόλια:

Βλαμμενος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑ


ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

υγ: πολλά ΑΑΑΑΑΑ μου βγήκανε..τυχαιο ήτανε μην έχουμε παρεξηγήσεις...

boutsoukas είπε...

@βλαμμένος
Χρονια πολλάαααααααααααααα και σε σένα και να περάσεις τέλεια!

Την χαμογελαστή (πλέον) καλημέρα μου!