Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

"Battle at Kruger"

Με την αγαπητή μας συνεργάτιδα από την Αγγλία τα πράγματα στη δουλειά εξελίχθηκαν θαυμάσια, όπως ήταν αναμενόμενο άλλωστε, κι έτσι βγήκαμε να το διασκεδάσουμε λιγάκι. Αποφασίσαμε να την πάμε στις υπέροχες "Επτά Θάλασσες", που πρόσφατα μετακόμισαν από την παραλία στον πεζόδρομο της Καλαποθάκη. Ο χώρος είναι σαφώς πολύ μεγαλύτερος από τον προηγούμενο, αλλά η εξυπηρέτηση και το φαγητό διατηρούν το ίδιο υψηλό επίπεδο. Εν μέσω οίνου και υπέροχων θαλασσινών και ψαριών η συνεργάτιδά μας, που παλαιότερα ζούσε στη Νότια Αφρική, άρχισε να μας λέει για την επίσκεψή της τα χρόνια εκείνα στο Kruger National Park και αναπόφευκτα η κουβέντα ήρθε στο πιο δημοφιλές βιντεάκι στο youtube, το οποίο μέσα σε δέκα μόλις μήνες το έχουν δει πάνω από 26.000.000 φορες! Την ιστορία αυτού του βίντεο αξίζει να τη διαβάσετε εδώ και εδώ !
Απολαύστε το!

3 σχόλια:

geokalp είπε...

δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψει κάποιος το βίντεο!
είναι σίγουρα ότι καλύτερο έχω δει ποτέ στο youtube!

τα συμπεράσματα από τις συμπεριφορές των ζώων είναι επίσης απίστευτα!

άφωνος και πρέπει να βάλω κι εγώ λινκ, ας είμαι ο 26,000,001!!!

KitsosMitsos είπε...

Όντως τρομερό βίντεο! Το είχα δει παλιότερα αλλά ακόμη προκαλεί πολλή σκέψη. Τελικά σώθηκε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μαθήματα ζωής με συμπεριφορές που εμείς τα έλλογα όντα πολλές φορές αγνοούμε..

Το έχω δει πάνω από 30 φορές... από τότε που το ανήρτησα κι' εγώ, όταν το έλαβα με μέϊλ. Τόσο πολύ με εκπλήσσει η μαζική τους επίθεση.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές