Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2007

London - Boutsoukas' Top 10

Λοιπόν, δεν ξέρω τι έπαθαν όλοι οι φίλοι bloggers και ξαφνικά ρίχτηκαν σε ένα καταιγισμό πληροφοριών για το Λονδίνο... Ένα έχω να πω - μου άνοιξαν την όρεξη για γράψιμο!

Στο πολυαγαπημένο μου Λονδίνο, όπου και σπούδασα, πέρασα τρία πό τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου και όσες φορές ξαναπήγα από τότε, έχω να πω ότι η ερώτηση που έκανα στον εαυτό μου τότε, συνεχίζει να με ταλανίζει μέχρι και σήμερα. Υπάρχει άραγε τρόπος να ζω μισό χρόνο εκεί και μισό στην Ελλάδα???

Σας παραθέτω ένα σύντομο top 10 όπως το είδαν τα μάτια της boutsoukaς!!

1) Το St. James Park, γιατί με είχε πάει ένας πολύ αγαπημένος φίλος όταν πρωτοπήγα ως φοιτήτρια και θεωρώ ότι είναι το πιο ωραίο πάρκο του Λονδίνου με διαφορά!

2) Το Hampstead, ειδικά τις Κυριακές, για να φάω τρομερές κρέπες στην crepperie-καντίνα διαγωνίως απέναντι από το σταθμό του μετρό και μετά να πιω καφεδάκι στα.... τραπεζάκια έξω (!) Δυστυχώς στην τελευταία μου επίσκεψη διαπίστωσα ότι το τότε θρυλικό στέκι μας, το House, έχει κλέισει, οπότε θα πρέπει να αρκεστείτε σε κάποιο από τα πολλά άλλα που έχουν ανοίξει στο μεταξύ.

3) Συνεχίζωντας με τα πόδια από το Hampstead φτάνουμε στο Belsize Park. Ένα συνοικιακό σινεμά βρίσκεται εδώ για να μου θυμίζει τους τρεις πολυαγαπημένους μου φίλους οι οποίοι έμεναν εκεί και με τους οποίους είχαμε δει την γλυκανάλατη ταινία Gipsy Kings ένα βράδυ που ήμουν σε πλήρη απελπισία από τις επιδόσεις μου στις εξετάσεις στο πανεπιστήμιο. Αφιερωμένο σε σας Γιώργο, Μανώλη και Νατάσσα, το τραγούδι που αναφέρεται στην περιοχή και πάντα μας έκανε να χαμογελάμε όταν το ακούγαμε.



4) Το Barbican Centre στην καρδιά του City του Λονδίνου. Πρόκειται για ένα απίστευτο δημιούργημα με θέατρο, σινεμά, χώρους με κάθε λογής εκθέσεις, με περιβάλλοντα χώρο με πλακόστρωτα και συντριβάνια για να περπατήσεις ή να απολαύσεις τον καφέ σου με φίλους και βέβαια τα απίστευτα διαμερίσματα στους ουρανοξίστες που βρίσκονται μέσα σε αυτό το κατά τα άλλα πολιτιστικό κέντρο

5) Τα μαγαζιά Next, Nicole Fahri, Jigsaw αλλά και το Boots! Θέλω να τα αποκτήσω ολόκληρα!

6) Το Bayswater τις Κυριακές. Μετά την εκκλησία (όπου η λειτουργία γίνεται 10:00 - 12:00) μπορεί κανείς να απολαύσει έναν υπέροχο ελληνικό καφέ στο Βυζάντιο. Μετά μπορεί να ακολουθήσει ένα μικρό shopping therapy στο Whiteleys.

7) To Notting Hill Gate γιατί όντως έχει υπέροχα σπίτια με πολύ ωραίους κήπους και για να αναπολήσω τις υπέροχες στιγμές που πέρασα στους ... "Νωρίς Κήπους"(Airly Gardens), που πάντα αργά ξεκινούσαμε, ξυπνούσαμε, κοιμόμασταν! Μόνο νωρίς δεν ήταν αυτοί οι κήποι τελικά!!!

8) Τα : Bar Escoba, Pizza Pomodoro (όπου το φαγητό είναι χάλια αλλά το κέφι αμείωτο), τα φτήνα αλλά με τέλειο φαγητό κινέζικα εστιατόρια στην China Town, τα Burger King (γιατί είναι απλά τα καλύτερα χαμπουργκεράδικα), το Richoux ( αν προτιμάτε κάτι πιο κυριλλέ, όπου μάλλον θα συναντήσετε πρόσωπα γνωστά πό τις κοσμικές στήλες), και φυσικά τοBar Italia στο Soho που κάνει τον καλύτερο espresso στο Λονδίνο!

9) Το Covent Garden, γιατί αξίζει να περιηγηθείς σε αυτήν την περιοχή που αποτελεί πραγματκό αξιοθέατο!

10) Τα μπουζούκια στο Λονδίνο γιατί δεν μοιάζουν σε τίποτα με τα μπουζούκια στην Ελλάδα. Μπορείς να σπάσεις πιάτα με την ψυχή σου όπως τον παλιό καλό καιρο και να αφήσεις τον Χάρη να σε διασκεδάσει με τις πολύ επιτυχημένες αλλαγές στους στίχους των τραγουδιών... Που να είναι άραγε αυτός? Εγώ τον άφησα στο θρυλικό Elysee, όμως είχα ακούσει ότι μετακόμισε στο Arizona, που ήταν της μόδας μετά που έφυγα. Να είσαι καλά Χάρη, όπου κι αν είσαι!

10 σχόλια:

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

To portobello και το παζάρι του ξέχασες!!;-)
St James Park, Covent Garden είναι Λονδίνο 100%! Εμένα μ' αρέσει πάρα πολύ και η Leicester Square γιατί μου θυμίζει λίγο από Ναυαρίνου (?!) στο πιο τουριστικό.

Μήπως πρέπει να ξαναπάμε?!
Φιλιά

boutsoukas είπε...

@_st_
Πρέπει να ξαναπάμε οπωσδήποτε!! Τη Leicester Square καθώς και το Picadilly τα άφησα επίτηδες έξω από το τοπ 10 γιατί παραείναι τουριστικά και ειλικρινά δε θα με χαλούσε να είμαι Λονδίνο και να τα αποφεύγω...
Και τώρα ας προσγειωθούμε πάλι στην "πεντάμορφη" Θεσσαλονίκη μας. Τις Καλησπέρες μου!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Μπορεί η Λεστερ να είναι τουριστική αλλά μ' αρέσει να χαζεύω τον πολυκοσμία!
Αχ... Back to Reality όμως..

geokalp είπε...

κανένα καλό ξενοδοχείο;

mpoumpoula είπε...

εγώ το μόνο που θυμάμαι απο το Λονδίνο είναι ένα μαυράκι που έπαιζα μαζί του ηλεκτρονικό...το ότι τα σπίτια ήταν όλα ίδια και φυσικά ότι απο κεί απέκτησα το ΑΤΑRI μου...
Συγκλονιστικές εμπειρίες απο κάποιον που πήγε το 1985!!!!!!

boutsoukas είπε...

@geokalp
Φυσικά θα προτείνω Hyatt Regency London - The Churchill. Είναι off Oxford Street σε ήσυχο δρόμο, με άψογο σερβις, τέλεια δωμάτια και το πολυβραβευμένο ιταλικό εστιατόριο Locanda Locatelli. Επίσης το The Churchill Bar είναι από τα καλύτερα bar που έχω πάει στο Λονδίνο.
Αυστηρά για γερά βαλάντια όλα τα παραπάνω...

@mpoumpoula
Όντως συγκλονιστικές!!! όμως ξέχασες και τη φάση που χάθηκες στο Heathrow πολλά χρόνια αργότερα???? Α!Χα!Χα!

Jordan είπε...

Χρησιμος ο "οδηγος" σου!
Δεν ξερω σχεδον κανενα απο αυτα τα μερη.(μα..ποσο νεος ειμαι τελικα;)
Παντως ολες οι blogerινες απο "μπου" εχετε βαλθει να με καταστρεψετε με τα τραγουδια που συνοδευετε τα αρθρα σας σημερα. Πρωτα η μπουμπουλα με το what friends are for τωρα εσυ με το kayleigh.Μου φαινεται θα το πιω το ουισκακι μου αποψε.Το σηκωνει κ ο καιρος εδω.

Jordan είπε...

καλα μιλαμε κολλησα.ακουσα το τραγουδι ισαμε 10 φορες(κ παραπανω)

boutsoukas είπε...

@jordan
χαίρομαι ιδιαίτερα που οι¨"μπου" bloggers επιτελούν κοινωνικό έργο, κρατώντας συντροφιά στα ξενιτεμένα νιάτα της Ελλάδας! Τις καλημέρες μου στο ομιχλώδες Λονδίνο.

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Παιδιά το 1985 πήρα την πρώτη μου κασέτα και το Κείλι ηταν το πρώτο κομμάτι!